Wednesday, May 16, 2012

Peluang



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sihat semua? sori sangat busy sejak semalam...super duper busy. Nak cerita pasal peluang. Rasanya semua dari kita ingin berjaya kan? Pada LM kalau nak berjaya kita kena rebut semua peluang yang ada. Tak kira peluang besar atau kecil janji ia mendatangkan faedah dan ganjaran buat kita. 

Ramai antara kita kalau peluang kecil tak mau rebut, tapi sedarkah kita tanpa peluang kecil mana mampu kita rebut peluang besar untuk rai kejayaan besar dalam hidup? Renungkanlah...

 
www.tips-fb.com

8 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

tula peluang untuk bercinta pun oke kan kak?

Kakzakie said...Reply To This Comment

Peluang hidup gunakan yg terbaik sebelum mati, sihat sebelum sakit dan yg lain lagi banyak kan dik..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahboleh je tp bkn ngan anon eh iffah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Kakzakiebetul tu kakzakie

munna said...Reply To This Comment

selagi ada peluang ...rebut dan gunakalah sebaik mungkin....

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

yup true. tapi kan. sometime bukan kita lari dari peluang y ada. cumanya kita kekadang takut nak mendekatinya. ntah la. ssh cakap.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kalau peluang tue yg kita tunggu rebut lah bila dah ada kan kak, klu terlepas pun sekurangnya kita dah mencuba..

iizza said...Reply To This Comment

tengah menunggu..harap-harap dpt peluang keje..hehe

dh 16thn x pernah keje..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...