Tuesday, May 29, 2012

Perjumpaan



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Maaf blog sepi tanpa cerita best. Tuan blog tak berapa sihat. Tangan kena air panas hari tu belum baik sangat. Bukan kena tangan tapi lengan, maka tak boleh la nak menaip banyak sangat pun.

Nak cerita kisah semalam...bangun tido tengok kakzue jiran saya kat qatar ada whatsapp saya. Dia balik Malaysia sebulan sebelum kami pulang. Kebetulan dia ada kursus di putrajaya. Saya laju-laju bagi tau laling dan akhirnya kami berpakat nak jumpa di Alamanda saja sebab agak sukar juga nak suruh kak zue dan famili dia ke rumah saya...sesat barat pulak mereka nanti. Nak suruh tunggu kat taman warisan pun tak berani nanti mereka susah pula, akhirnya jumpa kat alamanda je la...minum-minum sana.

Cuba cari dak Qaseh comel tu dia kata cuti pula...ingat kaalu dia ada nak jumpa dia lak pastu. Jadinya lepas jumpa kak zue kami terus pulang je la...laling suh beli baju syafiq pun takmo dah sebab ....sebab...keadaan diri tak mengizinkan masa tu...huk huk huk.





Syukurlah...dapat jumpa juga walau sekejap. Lain kali kalau nak jumpa kak zue boleh kami ziarah dia di kemaman.


Tepek satu je kot gambar...ehehe, tuan blog kan malas nak tepek gambar. Err muka saya nampak lain sebab pakai syria kot? nanti jap lagi kakakecik adish shida komen muka saya nmpk lain..ehehehe. Buat kak zue...tq sudi jumpa kami semalam. Rindu nak borak ngan kakzue...rindu nak tengok senyum kak zue. Akhirnya dapat jumpa jugak...


www.tips-fb.com

8 comments:

Peri PiA said...Reply To This Comment

laaa LM,tgn kena air panas ke?t.care

seronoknya

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

nmpak comel je kak

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

looor kena air panas...cmne leh terkena tu ummi....

sekarang alamanda port kamu la yer...hehehe..

alaaaaaaaa kita dah tngok muka kamu dah banyak versi dah...just versi tudung bawal secara real je belum lagi...hehee

Mak Lagenda said...Reply To This Comment

Moga2 tgn/lengan yg kena air panas tu akan cpat recover blk okeh!

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Chomel LM pkai tudung gitu..saya xblh pkai..bolat!!

kiera'sakura said...Reply To This Comment

erm lain kali hati2 tau kak jgn smpi terkena lagi tau.. haissshh bila la pulak nk jmpe akak and ank2 pulak..huhuhu

deno said...Reply To This Comment

jelesnya deno... nak jumpa akak jugak... huhu

deno said...Reply To This Comment

jelesnya deno... nak jumpa akak jugak... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...