Thursday, May 10, 2012

Susu Omega Plus



Assalamualaikum dan salam sejahtera

Korang penggemar susu? LM suka susu tapi tak boleh telan satu jenama susu untuk tulan tu. Tak tau kenapa tak boleh telan...huhu.


Oleh kerana LM dan rakan-rakan dalam group hari tu ada cerita pasal susu dan penjagaan tulang demi kesihatan diri maka LM pun bersemangat nak telan 2 gelas susu omega ni tiap hari dan pil kalsium juga.Kami yang dah beranak ramai ni perlu jaga kesihatan diri terutama tulang. Maka kami berpesan-pesan agar minum susu semula. Terbaik la geng solehah...tq korang!



Kadang-kadang kita yang muda remaja ni makan main sedap telan saja, udang makan seminggu 3-4 kali lepas tu kolesterol tinggi bukan main. Maka untuk kesihatan diri baik korang pun cuba minum susu ni. Disarankan bagi mereka yang kolesterol tinggi lah ye, macam.....sayer...huhu. Sekarang dah okey, dulu tinggi macam kalah kalah orang bambam...takut kan?

Jom minum susu...

P/s:saya dah mula...anum, sal,  iehar, nad dan dayah dah mula?kalau belum bila lagi?(ni geng solehah) bagi yang lain jom jaga kesihatan diri.

www.tips-fb.com

20 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak sebelum Nov 2011 minum susu Anlene tapi lepas tu kakak sekarang minum susu yg LM tepek gambar itulah omega. Kurang sedap berbanding Anlene tapi sebab nak kurangkan kolestrol kakak tukar dah sekarang dah biasalah cuma tawar sikit...

Lelord said...Reply To This Comment

xleh telan susu tepung

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Sblm pregnant..rin minum susu ni..org ngndung xblh minum susu ni sbb dia utk kolestrol..huhu

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

salam miza.

org minum anlene...tu pun payah sgt nak telan...!!!

pena rozie said...Reply To This Comment

x pernah cuba lg susu omega ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Kak zakie, kolesterol adik tinggi kena telan gak susu nih.. Hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Ooo ye ke ling?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Takpe rine.. Nnt pas bersalin smbg minum ye

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Wsalam jiran. Miza x blh telan susu awak tu.. Huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Cubalah... Msh blh ditelan walau x lemak sgt

ejulz said...Reply To This Comment

baik utk kesihatan.. :)

cara pemesanan trica jus said...Reply To This Comment

waaahhhh

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

rara minum anmum skrg.hehee

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

weeee...rjn kakak minum susu..
adik wat stok air susu soya je kt umah..hiks..

sissyira said...Reply To This Comment

salam

owh ...tidak..saya amat tidak suka minum susu..

Yaya Azura aka Naz Azra said...Reply To This Comment

yaya minum susu protein je..bagus utk pertumbuhan sel2..
susu omega tu boleh belikan utk mak la,dia ada mslh kolestrol..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

x blh minum susu, susu yg ada perisa je yg blh.. huhuhu

deno said...Reply To This Comment

susu ni bagus untuk jantung :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Akak pon susah Nk minum susu *tp kalau ank x minum susu tau marah, ahahaha*

Anonymous said...Reply To This Comment

Br jer 2 mggu try susu ni cuz kolesterol tggi..smlm check blk dh trn dr 6.9 ke 5.3.. Rs pon blh thn..klu dulu mmg allergic dgr susu tpg pon dh rs mual..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...