Tuesday, May 29, 2012

Terubuk Bakar



Assalamualaikum dan salam sejahtera




Nak tayang sket terubuk bakar saya. Hari tu beli kat bagan lalang. Teringin lak nak bakar...Korang tau tak saya tak pernah makan ikan terubuk bakar?huhu...sian kan? maka sebab nak pecahkan rekod tak pernah tu maka saya yang cumil ni gagahkan diri membakar pakai kuali ajaib je..ekeke.




Abaikan kesan cubitan yang telah terjadi terhadap ikan tu ye...saya yang cubit pastu gatal nak ambik gambar la pulak...sian ikan tu kan dah tak encem...ehehehe. Tapi kalau korang tak pakai spek tak nampak pun kan?sebab....tadi iffah kata tak pasan..yeayyy!


Kuali ajaib? sejak CMG guna kuali ni,saya pun melilau cari kuali ni juga kat Doha. Dulu pernah tengok hidayah sahabat saya guna untuk bakar sotong masa kami makan-makan kat rumah nadh, tapi saya tengok harga boleh tahan mahal tak jadi beli. Rupanya harga kat Qatar jauh lebih murah dari Malaysia ni tau. Syukurlah saya beli kat sana hari tu dapat bakar ayam, udang sotong semua. Kalau nak beli sini entah kat mana saya nak beli pun tak tau...huhu.

Mana gambar kuali? ala....nanti la lain kali saya tepek..eh ke CMG dah pernah tayang korang dah tau kan cemana rupa kuali ajaib tu? nanti ada masa saya tunjuk eh.

Babai...nak mamam dulu. 




www.tips-fb.com

11 comments:

mia izzati said...Reply To This Comment

cun je ikan tuu..ni penangan kuali ajaib la ni ek..hehe

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

pergh,sedapnya =)

iizza said...Reply To This Comment

alahai sedapnya..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Fuhh..LM bt rin terliur..hehe

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Alahai dik. terliur KC.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

alahaiii terus teringin nk membakar tp kuali ajaib kira dah masuk dalam kotak nk pindah.. huhuhu

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Huiiiiiiiii ceeedapnyaaaa!!!nak2 ada air asam tu..sungguh menggiurkan la dik miza..terubuk favor akak tau..hihi..

p/s: thanks for calling akak tadi..nnt kita borak2 lagi k..mizz u much!:)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

nak jugak nak jugak...sedap nie ikan terubuk...manis je isi nya...

lama x makan..

Sally Yatiey said...Reply To This Comment

Sedapnyaaa ikan terubuk bakar :) hee

deno said...Reply To This Comment

woah.. terliur deno tengok... nyum2.. :)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

#untungla Ada koli ajaib :D

Akak pon lom penah mkn terubuk *rasanya* org kata byk tulang kekecik yek dear?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...