Thursday, June 28, 2012

Aiman Dah Keluar Dari ICU



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Anak kesayangan blogger kesayangan kita semua KC Ella yang kemalangan beberapa hari lepas telah keluar dari ICU dan dah sedar sepenuhnya.Alhamdulillah...syukur Aiman telah sedar sepenuhnya dan marilah kita doakan Aiman cepat sembuh seperti sedia kala.



Gambar terbaru aiman yang LM ambil dari FB KC Ella.

Pagi tadi seawal 7.35 pagi KC dah sms LM mengkhabarkan berita ini. Terima kasih KC...sudi berkongsi info walau dalam kesedihan. Moga KC dan suami tabah hadapi ujian ini. Buat Aiman...Auntie doakan cepat sembuh ye.




www.tips-fb.com

12 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

malam tadi KC reply sms saya....alhamdulillah aiman dah sedar kan...

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

aiman dh boleh senyum....alhamdulillah... semoga cepat sembuh mcm sediakala...

MISS Z BERCELOTEH said...Reply To This Comment

semoga Aiman cepat sembuh :)

Mak Lagenda said...Reply To This Comment

Ya Allah..mak tak tahu pun aiman ni excident!!

ALhamdulillah aiman dah sedar. Hrp2 KC tabah dan kuat hadapi dugaan ni kan lydia kan

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...Reply To This Comment

moga anaknya cepat sembuh. malang tak berbau kan sis..huhuhu~

amengs88 said...Reply To This Comment

Alhamdulillah... sedar gak dia.. semalam adik member saya eksiden dan dapat tahu tengah nazak... keadaan dia sekarang tak tau lagi.. tak de berita dan perkembangan.. sama sama lah mendoakan dia juga

Tina Othman said...Reply To This Comment

alhamdulilah, lega dengar perkembangan aiman

buat kc & keluarga moga tabah

MyMy said...Reply To This Comment

alhamdulillah..
semoga Aiman cepat sembuh..

Mooniqueen said...Reply To This Comment

Baru tau anak KC eksidena... Sgt terkejut ni... Speedy recover ye airman....

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Adik, thnks for posting this on my behalf. Terima kasih sgt2. Aiman skrg dah dipindahkan from ICU to Observation Ward. Alhamdulillah. Terima kasih atas doa adik dan kawan-kwan yg lain. TQ.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Alhamdulilah moga dia lebih sihat lepas nie.. AMin

munna said...Reply To This Comment

alhamdulillah...semoga aiman terus kuat .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...