Friday, June 22, 2012

Air

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Musim panas ni adik syafiq suka mandi. Entah berapa kali dia mandi sehari pun LM lupa. Rasa 5-6 kali tu ada.

Dia ni suka main air. Air kat paip yang laju tu dia suka nak pegang. Mungkin itu sebahagian dari pembelajaran dia. Air.. Boleh dirasa tapi nak pegang tak boleh.

Rasa geli hati bila dia banyak kali cuba pegang air tu. Nak genggam tapi tak boleh. Lepas tu dia pandang ummi seolah- olah nak tanya kenapa tak boleh ambil air tu. Lepas tu LM cakap, ni air... Kita tak boleh pegang.. Bla bla bla.. Hihi macam lah syafiq faham apa ummi dia bagitau.

P/s:bayi belajar dari persekitarannya. Jangan sekat pembelajaran dan perkembangan si manja.
www.tips-fb.com

7 comments:

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

kena belajar jimat air ni hihihi

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

ibu ngandung ni nasib baik keje..kalau tak keje mau mandi sama banyak ngan syafiq..hahaha

ieda said...Reply To This Comment

bukan kata anak2 panasss .. kita org tua2 nie pun panas huhuh
hari2 aircond dik huhuh

Syira said...Reply To This Comment

salam

anak2 mmg suka meneroka benda baru.. ;)

MyMy said...Reply To This Comment

lepas ni mandi kat dalam kolam pula kak LM hehe..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

pastu selit la air dicincang xkn ptus mcm tue rapatnya hubungan syafiq dgn kakak2 and abg.. hihihi *sibok jer* :p

deno said...Reply To This Comment

adik syafiq yang pandai! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...