Wednesday, June 27, 2012

Anak Ceria



Cak


Bangun pagi bila lihat anak tidur rasa nak cium sampai dia lemas...geramnye, comelnye.. bila dia bangun dan gelak-gelak...hati kita pun rasa kembang setaman. Lepas tu mula buat ayat 'hebat'..."shomelnye syafiq..ikut muka za la kan? kalau muka abang tak la dia chomel gini..ehehe." LM mula menyakat encik laling pepagi buta tu..."tak la..muka abang dulu pun camtu gak. sebijik camni masa kecik!" eh encik laliling takmo kalah? hahaha.

Kalau anak ceria hati mak bapak pun gembira. Encik suami suruh hantar syafiq sampai tengah hari ke nursery...huhu, ampun!!! LM tak sanggup berpisah dengan syafiq. Makin dia besar makin bijak dah pandai berjoget bagai dah sekarang ni. Siyes gembira bila anak ceria. 

Nak anak ceria kenalah pastikan makan cukup,susu cukup dan mereka selesa dengan persekitaran mereka. Hubungan mak dan bapak pun perlu la ceria ada gurau senda barulah anak tak stress..betul tak? 

p/s: LM kan suka bercakap pot pet pot pet...agaknya syafiq ingat LM menyanyi kot?ahaha..


www.tips-fb.com

4 comments:

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

heheheheh xsaba nk rasa cm ni.bangun2 tgk muka anak.mst bahagia kan.

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

alololo....hahahaha... best syafiq dpt ummi mcm akak.... ;p

bersama kak Es said...Reply To This Comment

betul sangat !!
geram je tgk muka manis tersengih pagi2...dengan mulut yang masam2 manis ( tak busuk ) rasa macam nak cium2 gomol2...kannn

hati kita pun ceria dah terhibur.
nak letak nursery??
aduss nak ke diorg pampered macam mana kita pampered baby kita eks...

takut banyak kes sekarang ni... duit tak cukup boleh la kawtim2 lagi...anak? hmmmmm

Zurina Hj.Zainal said...Reply To This Comment

comell bangat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...