Tuesday, June 5, 2012

Berjiran



Assalamualaikum....






Err tengok anak dara saya tu...bukan main lagi main dengan jiran dia..ummi je tak bergayut cam tu kat tepi pagar...ekeke.

Curi gambar misspija tag hari tu. Qila ni suka je main luar pastu ntah borak apa dengan anak buah cik pija ni. Tapi anak buah cik pija lebih suka main dengan azhad...hehehe. Lepas ni kalau pindah dah takda dah nak dengar si comel ni jerit abang...abang...bila nampak azhad.Bila pindah?..err doakan secepat mungkin ye. Kalau boleh nak pindah sebelum raya....tapi mesti  hujung tahun kot? takpe lah janji ada tempat berteduh kan?







www.tips-fb.com

12 comments:

MizzTina said...Reply To This Comment

hehe..comel je..

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

sedihla kalo pindah kan

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kira doakan moga akak cepat dapat rumah baru.. Amin

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Dh pindah blh lg dtg jp jiran lama yg baik bila ada ms...yg ptg kita happy..

Ank pun happy gak.

Iza Teratak Usang said...Reply To This Comment

Assalam..
nak pindah lagi ka?
penatnya..

diana said...Reply To This Comment

tapi kalau pindah sebelum raya maknanya bulan posa la kan??lagi penat nak ngemas .dengan nak raya lagi..

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

cutenya budak2 berkawan2....

LittleSunshine said...Reply To This Comment

kak LM..
dian nie.. hehe
amboi anak kak LM kecik2 g daa pndai dating yerr hehehe
kak LM nak pndah ke mana lg?

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

hi miza...kenapa tibe2 nak pindah? belum puas beramas mesra lagi nih......

Syira Blog said...Reply To This Comment

salam..

tu buat luahan perasaan kot. ckp x nak pindah..hehe

efa said...Reply To This Comment

ouch kalau pindah tak leh borak gitu dah la..pindah mna plak akak LM?

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Errr, nape pindah g dik? X ngam ek Umah tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...