Friday, June 15, 2012

Berlagak Tau


Assalamualaikum dan salam sejahtera


Dalam hidup ni biasa juga berhadapan dengan orang yang berlagak serba tau. Kadang-kadang tu dia ni bukan tau apa pun tapi bila bercakap amcam lah semua benda dia tau dan kita ni semua salah. Kenapa semua orang diamkan dan ikut saja cakap mereka? sebab malas nak layan...haha

Kadang-kadang belum jumpa buku dengan ruas boleh la dia berlagak memanjang. Cuba dah jumpa orang yang lebih kurang macam dia juga...haa, gaduh mulut agaknya kot. Kalau jumpa manusia macam ni sekali jelah saya sembang, lepas tu malas dah nak layan. 


www.tips-fb.com

7 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

jmpe gak org gni ritu

diam je

mls nk layan

org kelate kate 'agah'

akmall said...Reply To This Comment

salam, hai, tu la kan.. orang macamtu... buat-buat je kenal. Kalau ada takpe *buat2 tak dengar.. kalau takde lagi bagus.. takyah dengar coretan perkataan yang dipatahkan.*wahh..macam falsamapah da..hahaha..

thank you.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

paling tak suka yg bercakap beso!!

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

dah biasa jumpa... ada ku kisah ngn orng cenggini

qasehraihan said...Reply To This Comment

huhuhu..orang ni memang mcm2 jenis kak..

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/06/seksanya-mesej-guna-henpon-touch-skrin.html

~K Ham~ said...Reply To This Comment

as salam...kak ham pun xkan layan org mcm ni...sori la baii

deno said...Reply To This Comment

pernah jumpa org mcm ni... mmg tak lyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...