Saturday, June 2, 2012

Bijak Cari Makan



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Korang tau tak baby syafiq kan dah 10 bulan, dah pandai dah cari makan sendiri. Cayer tak?



Tengok tu...dalam plastik pun dia boleh buka makanan tu dan makan dengan penuh selera...saya senyum je tengok hasil kerja dia..ehehe

Hari tu satu pagi tu camtu la...sempat basuh 3 biji cawan je pastu LM toleh belakang tengok syafiq dah makan apam balik beli semalmnya tu. Dalam plastik pun dia boleh jumpa..huhu. Sepah, kotor tu biasa...apa yang penting akal dia jalan. Jadi ibu kena ada tolak ansur. Jangan terus marah atau pukul anak pulak kan? eh..ada je tau orang tepik tangan baby besar syafiq ni..huhu. Ha...tu orang kurang waras, jangan ikut perangai orang meroyan ye kawan-kawan.


p/s: bila syafiq nak pandai jalan ni..berdiri lepas tgn pun belum..dah ada baju melayu ni, tak sabar nak tengok dia jalan...hehe.



www.tips-fb.com

9 comments:

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

sama dengan ibu dia time kecik2 kot..haha

Muna rahimah said...Reply To This Comment

Haha . alolo comelnye baby syafiq ni ^^

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

lapa umi xkasi makan

haha

kalau ayin die makan buku grrrr

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

wah, baguslah.cuma kena alert skitlah. takot dia ambik makanan yg dah jatuh katg lantai plak

Puteri Iqa Izyan said...Reply To This Comment

olololo~ comelnye die makan ^_^

cik violet said...Reply To This Comment

ala..comeynye baby ni sis ;)

Salim Harmanain said...Reply To This Comment

comel nye.... :D

protes umi dia tak bagi makan ke apa hehe..

Sally Yatiey said...Reply To This Comment

Comelnya baby syafiq makan :D hehe

kiera'sakura said...Reply To This Comment

comel je die jilat jari tue.. eeeeee achik geget jugak hari tue kang!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...