Monday, June 11, 2012

Dah Mula...



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alahmdulillah maisarah dan azhad hari ni dah mula naik kereta ustaz ke seoklah kafa. Tadi pagi ustaz datang nak ambil pukul 7.15 dah ada depan rumah, tapi anak-anak tak siap lagi masa tu. Sekolah mula 7.45 am tak sangka awal benar ustaz sampai. Pagi tadi ayahnya hantar dan balik kafa ustaz yang bawa balik.

Balik je rumah mereka dah pesan kata esok nak bangun awal pukul 6 pagi supaya tak kelam kabut...hehehe, tau pun nak bangun awal. Semalam pukul 11 lebih takmo tido lagi. Semua bangun lewat hari ni...hehehe. Qila? hurmm sah-sah la menangis sikit nak masuk gate sekolah tu ayahnya kata. Balik sekolah tadi LM ambil  dia okey je senyum dan ceria. Cerita itu ini pasal mewarna la apa la...agaknya dah 2 minggu cuti rasa takut nak ke sekolah agaknya. 

Baru 3 orang sekolah dah kelam kabut ummi...hihihi.


www.tips-fb.com

6 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

rine yang dua pun kelam kabut gak LM..biasa ar..

qasehraihan said...Reply To This Comment

waaaa..kagum saya dengan akak...
semoga terus sukses dengan keluarga akak..huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/06/dedikasi-istimewa-untukmu.html

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

anak akak sng diurus

jgn klut sngt kak

elyna mirsada said...Reply To This Comment

hurm xpe kak uruskn dgn bek..hehe

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

hmm xpe,slow2,akk jgn terkejar2,jaga diri k.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

jgn sibuk urus anak smpi terabai diri sendiri ye kak ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...