Thursday, June 21, 2012

Detik Indah



Assalamualaikum dan salam sejahtera



LM bersama 2 hero dalam hidup ini. Masya Allah...satu pengalaman yang sungguh indah memiliki kalian dalam hidup ini. Tiada apa yang indah selain melihat kalian membesar hasil dari asuhan ummi dan ayah.

Kepuasan terasa sangat mendalam bila dapat melihat perkembangan kalian di depan mata. Sungguh...tak mampu ummi luahkan kebahagiaan ini.

p/s:gambar masa bercuti di dubai raya haji last year. Syafiq baru 3 bulan masa ni.

p/s: detik indah adalah tiap saat bersama kalian wahai anak-anakku. Sayang kalian melebihi ummi sayang diri ummi sendiri.



www.tips-fb.com

11 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

ari ni banyak mengenang peristiwa lama nampak? takpe, semuanya cantik2 foto yg ditunjukkan...smoga kekal dengan kegembiraan ini..

ieda said...Reply To This Comment

haaaaaaaaa baru nie dpt tgk wajah LM terang2an .. ekekke

aah dikk memiliki mereka adalah moments yg sgt2 indah pemberian allah .. ;)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

skang syafiq dah bambam.. hihihi

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

syafiq kecik lagi masa tuh.huhu

GreenJade said...Reply To This Comment

mmbesarkan anak2 & melihat perkembangan mereka adalah saat2 yg sgt indah kan sis..

masmurni said...Reply To This Comment

comelllll :)

Salmi Khairil said...Reply To This Comment

moga saya juga diberi pengalaman seperti ini nanti..

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

hensem hero yang first tu..haha

Kakzakie said...Reply To This Comment

Memang dari dulu Syafiq montel ye dik.. Suka tengok pipi dia.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Ank2 ni nakal cmne pun ttp penghibur no 1 kitakan?

deno said...Reply To This Comment

alhamdulillah.... hero syafiq da makin besar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...