Wednesday, June 27, 2012

Hujan


Assalamualaikum dan salam sejahtera


Alhamdulillah sekarang ni hujan lebat dan petir sambung menyambung. Hujan ni harapnya dapat redakan bahang beberapa hari ni. Memang tak mampu nak tahan panas beberapa hari ni sampaikan LM sendiri pun dah naik ruam ni. Mengalahkan baby la pulak ummi ni kan? huhu




Time hujan ni doa dimakbulkan...apa kata berwuduk dan tadahlah tangan minta pada Allah apa yang kita hajati.

www.tips-fb.com

10 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Hujan...
Sy di sekolah berdoa kain di jemuran tak basah kena tempias..td xmasukkan ke dlm.

Zurina Hj.Zainal said...Reply To This Comment

oh ..ye ker?

ros_reeza said...Reply To This Comment

salam perkenalan :)

Alhamdulillah... Hujan jugak petang ni... Rahmat dariNYa...

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

betul.. alhamdulillah hujan turun sehari dua ni...hujan rahmat !

Syira said...Reply To This Comment

salam..

mmg panas sekarang, sampaikan nak duduk dalam rumah pun rasa tak larat...

badan kita pun beruam jugak.. sedih btl..

Kalamhati said...Reply To This Comment

Alhamdulillah..hujan rahmat tu adik..waktu terbaik utk mohon doa dari Allah..=)

iizza said...Reply To This Comment

sini pun dh mula turun hujan..kalau x panas membahang jer..:)

buatbest said...Reply To This Comment

alhamdulillah~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...Reply To This Comment

alhamdulillah..ni pon baru jee lepas hujan ni..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Alhamdulilah kat sini lama dah x ujan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...