Wednesday, June 27, 2012

Kambing BBQ



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Asal nama LM saja, mesti orang tau dak comei ni penggemar kambing kan? haha...nak muntah dengar ayat mula-mula tu?ala...korang tak nak puji LM puji la diri sendiri. wekkk!


Encik laling menang kurengggg bab mengambing ni. Tapi sebab isteri kesayangan intan payung dia lama ngidam nak bbq kambing maka...jeng jeng jeng...tanpa di duga dia buat kejutan ke sini untuk jamu budak ngidam nak kambing nih.



Restoran ni memang bakar kambing tiap hari...sekor-sekor dia bbq okey!  Ada makanan lain juga selain kambing. Tapi LM haruslah memilih kambing...keh keh keh.



Pakej 2-3  orang makan...harga pun murah baru RM30 saja, sejak air longan, kambing,nasi dan ada sup juga. Murah-murah murah!

Lokasinya pastilah dekat dengan rumah LM...dalam 5 mini dah sampai...hihi.

Siapa berminat boleh la ke restoran ini di taman kota perdana. Berdepan dengan pasaraya Giant Seri kembangan. 


www.tips-fb.com

9 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

amboi2 sedapnya.... mengidam ape je boleh dapat ni, best tul

kiera'sakura said...Reply To This Comment

x pernah makan kambing tp ada simpan niat nk mencuba.. hihihihi

Mak Lagenda said...Reply To This Comment

Sedapnyaaaa..RM 30 je sekepala?? Leh la mak dtg mkn kambeng kat sini,pastu lydia dtg terkedek byr bill kan??

Muahahahaha..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Mak Lagendautk 2-3 org mkn la mak set tu..hehe.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kiera'sakuraperlu cuba..makanan sunah tu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Aisy Nasihaselagi benda halal dan mudah dpt..pasti ada peluang nk rasa kan?

e_ja said...Reply To This Comment

sama lah feveret kita kak long..kak ija pun sukaa giler dgn kambing panggang ni..sedaaapnya..:)

MyMy said...Reply To This Comment

wahhh..
kecur liur tgk kambing..
nyumm nyummm..
nati trun sana, nak suh kak LM bwa dian mkn kambing laa hehe

pena rozie said...Reply To This Comment

sedapnyer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...