Monday, June 18, 2012

Kenapa Ayah Kerja?


Assalamualaikum dan salam sejahtera


Kenapa ayah kerja? ayah gi mana? bertalu-talu anak-anak ni soal ummi dia. Maisarah dan azhad pun sama macam Aqilah cuti juga KAFA. Aqilah kan tadika PASTI..tu yang cuti sempena israk mikraj tu...lupa nak terangkan tadi, bila iffah tanya baru ingat ni..hihi.

Sekolah KAFA je budak ni cuti..tadi dah hantar gi sekolah kebangsaan dah. Budak ni pun pening kenapa ayah tak cuti. Kita kat selangor...selangor tak cuti la..baru mereka faham. 

p/s: budak-budak ni kalau ayah cuti dia sekolah lagi dia jeles kot?hahaha.

p/s:saya dah masak tapi tak larat nak makan...huhu



www.tips-fb.com

7 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

aah kan skola agama mstila cti

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

hehehe..mcm2 pertanyaan erk

Yaya Azura aka Naz Azra said...Reply To This Comment

nak ajak ayah gi jalan-jalan la tu..

Zurina Hj.Zainal said...Reply To This Comment

skolah anak saya x cuti...tapi bukan skolah agamala...tadika....:)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

nasib diorg blh paham slangor x cuti...hihi

SumBody Me.. said...Reply To This Comment

budak2 ni kalo dorg cuti, mst dorg suka bila mak ayah dia cuti skali..baru senang nak diajak berjalan2 mkn angin..2 la motif dia..hahaha

deno said...Reply To This Comment

budak2 yang banyak bertanya ni sebenarnya pintar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...