Tuesday, June 12, 2012

Letih La Hari Ni




Assalamualaikum dan salam sejahtera



Aqilah baru balik sekolah terus ngadu letih la hari ni...hihi. Comel je kata letih. Hari selasa ada aktiviti bersenam bagai kot kat sekolah tu yang balik je lepak qila ni.

Sempat minum air je sebab ummi dah nak hantar abang kakak ke sekolah kebangsaan pula. Biasanya lepas balik hantar kakak dan abang baru ummi suap qila makan. Syafiq pun nampak kurang ligat hari ni. Mungkin sebab dia kurang tidur malam tadi tu yang nampak lesu.


p/s: tadi borak ngan kak zakie pasal pasti..dia kata sekolah tadika ni bagus. Ye..memang saya sependapat dengan kak zakie. Walau qila pelat tapi bari seminggu dia ke sana daya dah dengar dia baca macam-macam doa. Ummi sayang la cikgu-cikgu qila...nanti nak peluk erat-erat.


www.tips-fb.com

8 comments:

Yaya Azura aka Naz Azra said...Reply To This Comment

bila anak yaya dah boleh sekolah Insya Allah nak hantar PASTI..

pena rozie said...Reply To This Comment

comel jer muka letih. hik3...

syariena said...Reply To This Comment

a'ah za..skolah PASTI mmg best..liyana pun skolah situ..rasa mcm proud gile bila balik skolah dgr dia baca doa memacam..kekdg malu gak kt diri sndiri sbb ade yg doa kite x penah dgr pun hehe -syariena-

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

alahai comey je qilla nie...masih terbayang2 keletah dia...terutama dlm kereta sepanjang ke cheras...hehee..rindu dorang


eh awak..typo la..DAYA>.saya kan

Kakzakie said...Reply To This Comment

Bukan setakat doa-doa dik... bacaan utk solat pun ada di ajar itu yg terbaik dan ada praktikal lagi cara nak sujud, ruku',duduk tahiyyat yg betul dsb... bagus kan...

Kita di rumah boleh tokok-tambah dan kekalkan utk dipraktikkan...

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

letih jugak

letih smpai nk tdo

kiera'sakura said...Reply To This Comment

letih jugak minggu nie.. huhu

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Fuhh, byk ari akak x singgah, berduyun2 n3 akak lom baca, hehehehe

Qila tuko skolah lg ke dear? Ke skolah yg aritu gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...