Friday, June 15, 2012

Lori Sampah





Assalamualaikum dan salam sejahtera


Lori sampah....kalau duduk kawasan perumahan mesti tunggu lori sampah datang angkut sampah kita kan? Lewat sehari mula panjang leher tunggu mereka datang. 

Ini lori yang selalu datang angkut sampah 3 kali seminggu di rumah saya. Korang pernah ada masalah atau pengalaman dengan pekerja mereka? saya ada benda nak share nanti share kemudian ye...nak dengar masalah atau pengalaman korang dulu. Benda baik kita ikut benda tak elok kita bincang bersama...


www.tips-fb.com

6 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

masalah paling menyampah bila dah ambik sampah tak tutup pintu sampah tuh..huhu

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

sllu iffh mls

da berulat br cmpk luar

sian dorg kan

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

umah kita ayah je yg dok angkut p buang hehehe..xde lori sampah..kereta sampah ada..kereta sorong

al-lavendari said...Reply To This Comment

kalaulah mereka semua mogok sebulan, tak tahulah apa nak jadi !

Yaya Azura aka Naz Azra said...Reply To This Comment

tak duduk taman..duk kampung je..buang sampah dalam tong sampah besar je..tiap-tiap hari lori bandaran dtg ambil sampah...senang..

-Sara- said...Reply To This Comment

xde dorg ni berulat umah kita ngn sampah2 kan..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...