Tuesday, June 19, 2012

Macaron-Cantiknya




Assalamualaikum dan salam sejahtera

Macaron..cantiknya. Terpesona LM dengan kecomelan dan warnanya. Sejak kat qatar hari ni nak sangat rasa benda alah ni. Tapi tak pula mencari kat sana. Sabtu lepas jumpa dan belilah sebekas...

Ada serbuk badam rupanya dalam tu...tapi rasanya sangat manis di tekak LM terus rasa tak mampu nak telan. Gigitan pertama pun berkerut dah dahi cuba nak serasikan dengan tekak i ni..huhu. LM tak pernah dengar pula orang kata benda comel ni manis. Kalau tau manis...tak beli kot? 

Anak-anak teruja nak ngap masa baru beli tu. Tapi bila dah gigit semua tarik muka..haha. Takpe lah...mungkin lidah kita lidah kampung tak biasa makan benda manis gini kot. Tapi warnanya memang cun melecun. Tergoda i tau~~

Pengajarannya...benda nampak sedap belum tentu sedap. Benda nampak lawa belum tentu bagus. Benda kat kedai mahal belum pasti kualitinya baik. Setuju ?


www.tips-fb.com

18 comments:

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

setuju sangat LM...takut terkencing manis

Kira Kekuri said...Reply To This Comment

salam. wahh tak pernah makan lagi makaron ni kak, lepas akak cakap manis, takut lak sy nak makan. nnti kencing manis pulak. hoho

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

tak berapa suka sangat makan macaron..xkena dgn tekak rine la LM..huhu

masmurni said...Reply To This Comment

akak mmg xleh ngam dgn macaron ni...alya je yg suka..tp sesekali je belikan sbb manis sgt..

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

saya ade diabetes so x brp nak makan ler.. budak2pun x gemar sgt.. suka tgk je! hehe

Cik Cammy Lia said...Reply To This Comment

setuju!!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...Reply To This Comment

x penah rasa macaron yg tak manis...

Zurina Hj.Zainal said...Reply To This Comment

setuju sesangat!

Pink Lavender said...Reply To This Comment

ada ke macaroon yg tak manis AFA???
setakat ni semua manis belaka

Pink Lavender said...Reply To This Comment

follow kamu lydia
jom follow makneng

Nana said...Reply To This Comment

Memang manis rasa dia.sekali tu je mkn pas tu dh x mkn dah...

Lizzie Yasmin said...Reply To This Comment

Pernah makan yang tak bapa manis, tapi orang cakap kalau tak manis, rupa dia tak bapa cantik.

farrah hayati said...Reply To This Comment

nampak menarik..teringin nak rasa..
buat hantaran pown cantik ni :)

Pia said...Reply To This Comment

Sgt kiut,tp akk tk suka mnis.
Setakat nak cuba skali bolehlah

kiera'sakura said...Reply To This Comment

macaron nie blh buat sndiri x kak? blh kurgkan gula die.. hihihi

kakchik@ella said...Reply To This Comment

KC suka maracon sekali sekala. rangup dan manis.

deno said...Reply To This Comment

setuju!

deno belum pernah makan.. tapi kakak deno pun ckp macaron sgt manis!!

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Akak penah bl yg cikmin nye, x manis sgt, xtau la tekak lm kan...heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...