Friday, June 29, 2012

Paksa Makan



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Salam jumaat buat semua...hari ni rasa ceria cuma rasa sunyi sikit tak dapat borak dengan shida yang syok cuti tak on9 kat umah tu..hihi. Menu hari ni lauk ayam masak kicap lada hitam dan tauhu sumbat. Alhamdulillah encik laling suka.


Anak-anak yang malas nak menyuap tu pun LM paksa suruh makan. Makan pun budak dua orang tu. Dah kenyang makan jemput pisang tadi slow sikit lah nak suruh makan. Sebelum ke sekolah perlu makan dulu. Hari ni jumaat lepas solat jumaat ayahnya hantar ke sekolah.


Ni syafiq dah kenyang, qila pun dah kenyang dan dah tidur pun. Syafiq je yang duk check lantai ni ada habuk ke takda..hahaha. Satu rumah dia check..ke sana sini. Bila nak tido pun tak tau.







www.tips-fb.com

4 comments:

laku said...Reply To This Comment

bagus blognya

salam kenal :)

mampir

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

hehehe paksa makan?

iffh xpayah pakse laju je melahapnye

Izan Ishak said...Reply To This Comment

anak2 izan pun sama miza... kadang2 kalau dah makan itu ini, nak kena paksa juga makan nasi. kalau tak mmg buat dek je ngan nasi tu.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

syafiq nk jadi arkitek.. hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...