Friday, June 29, 2012

Ruam Dan Gatal

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sihat semua? Salam jumaat buat kalian. Keadaan diri kurang sihat, sakit badan, sakit perut ,sakit kepala ,semuanya sakit sejak semalam. Dah petang baru nak masak kebetulan tak masak untuk lunch semalam. Sekali LM masak sambal udang... Perghh kegemaran LM tu.

Makan macam tak ingat dunia akhirnya diri merana. LM alami ruam sebab cuaca panas beberapa hari ni. Belum baik ruam tambah pula makan ubat gatal si udang sambal tu terus la merana sepanjang malam. Bergaru je lah sampai tak boleh tido. Syafiq pula asik nak 'bergantung' sepanjang malam. Nak kata lapar dia makan bubur banyak malam tadi, mungkin kesejukan agaknya syafiq ni.

Haaa ... Makan udang syok kan? Lepas tu bergaru lah sampai luka pun tak sedar. Harus gi klinik nih... Grrr

www.tips-fb.com

6 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Masa makan tak ingat ye, dh gatal-gatal badan baru terasa ye...hehe, saya pun sama, dh tahu alergic pd seafood tp bila teringin makan jugak tak ingat gatal dh, ubat cari kemudian...

missSenget said...Reply To This Comment

siannya..! mesti sgt x selesa.. x berjangkit dengan syafiq, xpe laa..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

cepat sihat ye LM..jaga kesihatan tu k..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Ohh... alahan pada udang ye dik. Sedap punya pasal lupa. Tak apa dapat ubat lepas ni harapnya tak menggaru lagi..

ieda said...Reply To This Comment

adoiii .. ciann nyeee ...
skrg musim nie ..
demam .. selsema semua ada ..
sabar ye LM ..

Izan Ishak said...Reply To This Comment

alahai... siannya miza. izan dulu2 pun sgt alergik ngan seafood. tapi dah baik bila usia makin meningkat... kalau tak mmg bergarulah je jawabnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...