Tuesday, June 12, 2012

Sekolah Aqilah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Kak abby tanya aqilah tukar sekolah ke?tak la ... Aqilah pakai baju lain tu sebab dia ada pendidikan jasmani hari selasa dan jumaat. Hari lain masih pakai baju hijau pucuk pisang dia tu la.

Masih sekolah pasti putra permain la kat taman pinggiran putra ni. Amatlah dekat dengan rumah.. Pusing sket je dah sampai. Cikgu pun okey.. Dik syafiq lak ayah suruh hantar kat nursery separuh hari.... Hahaha.

Maisarah dan azhad masih kafa kat taman depan, dah mula naik kereta ustaz. Ummi sunyi la kan kalau anak semua takda time pagi. Kalau baby takde melepak kat jusco pun okey kot? Boleh beli barang belek satu- satu.. Hehehe



www.tips-fb.com

8 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ohh pj rupnye

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Boringkan klu ank2 xda kt umh..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Haah pj., ehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Kan? X tau nk watpe

al-lavendari said...Reply To This Comment

memang sunyi kalau anak2 semua dah pergi sekolah .. nasib baik ada blog dan fesbuk.

Tina Othman said...Reply To This Comment

sunyi sekejap ye rumah time budak2 takde

kiera'sakura said...Reply To This Comment

errrkkk akak nk anta dik Syafiq gi nursery ke?

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Hehehe, ayah Nk kasi can ummi bersantai, sambil2 sesekali lepak jj ok gak, hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...