Tuesday, June 19, 2012

Siapa Nama Sebenar LM



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Sejak berblog ni ramai sungguh yang duk bertanya siapa nama sebenar LM. Eh...kan dah tulis tu lydia miza? tapi masih ramai ingat tu nama samaran. Itu nama sebenar dalam ic LM la...hahaha. Memang bonda dan ayah bagi nama gitu..hehehe.


Bagi yang belum mesra mungkin akan tertanya-tanya siapa nama sebenar, nak panggil apa. Bagi yang dah mesra dah tak jadi hal. Tapi...yang pasti nama saya bukan zaujah tau..tu status, apa pun nama kita yang penting kita bangga membawa nama itu. Moga nama kita melambangkan diri kita yang baik, jujur dan ikhlas dalam meniti kehidupan di muka bumi ini.

www.tips-fb.com

20 comments:

~ yus ~ said...Reply To This Comment

memang sedap nama yan bonda dan ayah beri pada LM ni....

geez said...Reply To This Comment

Ape Ade Pade Name......Hehehehe.....^_^

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

Nama yg best n bagus tu! thanks to yr parents ler kan!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...Reply To This Comment

sedap laa nme tu..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@~ yus ~alhamdulillah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@geezpada saya nama sgt penting krn org pggl nama nama jd doa. nama tu lah yg akan dipanggil di padang masyar nnt

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Kesuma Angsanasgt berterima kasih

Zurina Hj.Zainal said...Reply To This Comment

terima kasih pada ibu dah bapa sbb bagi nama yg cantik...:)

Nana said...Reply To This Comment

Nama yang cantik secomel orangnya

pena rozie said...Reply To This Comment

sedap name tu....

Izzati Tatie said...Reply To This Comment

Assalamualaikum kak Lydia Miza a.k.a LM..hehe ;P

Dr Mohd Hafiz Osman said...Reply To This Comment

Pada awalnya saya pun ingat tu nama samaran :) skrg baru tahu mmg tu rupanya nama sebenar LM..

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

nme sedap

org comel

rugi xkwn ngn akk hehe

Ummi AmnaAmzar said...Reply To This Comment

nama terbalik tu nm anak plak ek.. Aydil Azim.. sedap n bermakna nama tu..silap2 jd nm anak ummi seterusnya nnt..hehhehe

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

nama saya Norazrine Tahar..hehehe

sedap tak LM nama saya??

S..U..D..@..I..S said...Reply To This Comment

manusia mati meninggalkan nama...jadi yg terbaik untuk tinggal yg baik

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

kita dah tahu disebalik nama awak nie ada maksud tersirat kan hehehe..malam kita borak sampai pg tu awak cite dengan kita

dulu kita pun egt nama awak tu nama smaran hehehe

suai je nama tu dengan orang nya..

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

selama ni tak pernah rasa nama lydia miza tu nama samaran akak.. memang dr awal rasa itulah nama kak lydia miza. sama cantik nama & orgnya.. :D

kiera'sakura said...Reply To This Comment

ade ke yg panggil akak zaujah? hihihihi... klu suami akak yg panggil xpe la.. hihi :p

deno said...Reply To This Comment

nama akak cantik.. jarang deno dengar nama mcm akak dan ianya sgt unik! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...