Monday, July 9, 2012

Ada Apa Hari Ni

Assalamualaikum semua.

Pagi ni masih selesema dan sakit tekak. Time bangun mata tak larat nak buka. Adik ad dah siap berbaju sekolah, maisarah sedang mandi dan encik laling pun sedang mandi dalam bilik air dalam bilik ni. Mujur ayahnya sedar... Ummi tak larat nak bangun... Huhu.

Demam makin teruk ditambah syafiq bangun tengah malam ajak main pukul 3-4 pagi kot? Huhu. Pagi ni dia bangun awal juga sedangkan ummi lemau semacam. Aktifnya anak ummi, alhamdulillah.

Nak sidai kain dan vacum serta mengemop bagai... Cuci tandas, bla bla bla. Masak apa ek hari ni? Nanti tengok lauk apa dalam peti sejuk dulu. Tak tau encik laling beli lauk apa kat pasar pukul 11.00 malam tadi.

Jom mengemas jom! Ops, air dari hidung nak meleleh.. Sroot srot.. Ish rimas!
www.tips-fb.com

5 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

hari ni hari y bizi kan ak

ros_reeza said...Reply To This Comment

akak tak sihat ye.. moga hari ini akak bertambah sihat ye.. sy pun baru je baik dari demam.. teruk jugak kena kali ni...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...Reply To This Comment

get well soon sis...

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

LM jaga diri ye...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

semoga cpt sembuh kak, minum madu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...