Friday, July 27, 2012

Alhamdulillah Kurma Buat Susu Saya Pekat



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Hamboi dak syafiq ni asik menyusu je. Dah kenyang makan pun nak lagi. Grrr..dah lembik rasa ummi melayan dia. Nak sidai kain pun tak dapat ni

Ingatkan susu cair sebab puasa, mak kata kalau susu cair tu budak kurang kenyang, entah betul ke tak tau tau la LM. Tapi tadi masa iklan ada lagi apa ntah syafiq lepas jap dan susu menitis atas lengan saya dan...ha? dah pukul 5 petang susu masih pekat? alhamdulillah rezeki kamu dik.

Tapi jangan la dah kenyang pun menyusu jugak, lapar la ummi nanti. Ni baru pukul 5 dik...haha. Alhamdulillah kurma memang bagus. Terbaek.

www.tips-fb.com

7 comments:

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

rezeki syafiq sebab besday dia arini...hehehehe

izz iizza said...Reply To This Comment

banyak khasiat kurma ni ya..

piko pink said...Reply To This Comment

ahaha..byk kelebihan kurma nie

-Sara- said...Reply To This Comment

betol,kurma mmg bgos utk kite ibu menyusu..sy pn byk mkn kurma sepanjang puasa nii..as milk booster :)

*hppy bufday syafiq!

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

ooo ni salah satu petua nak pekatkan susu ye..boleh cuba ni..masa Naim dulu mmg susu sikit je, mmg kena bg FM. Kali ni nak try BF sepenuhnya..insyaAllah.

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

perasan jugak susu sy pun nampak cair skrg sbb lala siang2 x nk BF.. malam je.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

yeke kak.. petua nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...