Sunday, July 15, 2012

Bersabarlah



Assalamualaikum dan salam sejahtera....



Sabar itu penting...jika kita tak didik hati bersabar banyaklah berbalahan dan pembunuhan akan berlaku tiap hari. 

p/s:orang yang sabar tu kacak dan cantik tau!


www.tips-fb.com

9 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Bgus motivasi pg ni.... Sesuai utk memulakan hari yg mungkin panas dan sesak ni..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kadang2 bila dh habis limit mmg xblh sabar dah.. hihi

al-lavendari said...Reply To This Comment

patutlah uncle kacak .. hehe !

amengs88 said...Reply To This Comment

Yeke?? Maknanya sya hensem la bilw bsabar??? Kalau tak sabar macam beruang kan... Hehe

Ibu Ilyanie(s) said...Reply To This Comment

sabar itu mencetus LOA.. Law Of Attraction.
p/s jemput ke blog puterihannan.blogspot.com

Lady Rina said...Reply To This Comment

totally agree...sabar itu memang indah..:)

Mak Wardah said...Reply To This Comment

Salam. Sayapun nak jadi orang yang bersabar.

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

betul tu kak...huhuhuhu.... tp kdg2 yg tak sabar tu la byk dugaan.....

izz iizza said...Reply To This Comment

jadikan la aku sekuat itu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...