Wednesday, July 11, 2012

Bila Sakit


-Bila sakit ni malas nak cakap banyak sebab rasa letih
-Bila sakit ni malas nak layan orang  borak sebab bila orang tanya banyak mula nak naik angin
-Bila sakit ni semua rasa tawar dan tak boleh makan...mulalah badan susut lagi...huhu
-Bila sakit ni mula lah baru nak syukur nikmat sihat hari tu kan?





www.tips-fb.com

12 comments:

kiera'sakura said...Reply To This Comment

a'ah semua rasa tak kena bila sakit.. huhu.. moga cepat sihat kak

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

awak jaga diri..jangan lupa makan ubat..banyak2 rehat

kakchik@ella said...Reply To This Comment

betul sgt-sgt tu dik. Adik jaga diri baik-baik eh.

Mooniqueen said...Reply To This Comment

Baru jugak baik last weekend... Seksanya.... Speedy recover dear...

hazlin nazri said...Reply To This Comment

get well soon.

Suhana Shuib said...Reply To This Comment

bila sakit barula tingat masa kita sihat kan.. harap2 cepat sembuh ya.. ubat kena mkn ontime... "__"

Afasz said...Reply To This Comment

bila sakit, slalu sy nak makan bubur je... tk pon nasi dengan ikan masin. sedap nye

Riana said...Reply To This Comment

get well soon kak =)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

biasalah kita bila sakit camtu lah

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh akak sayang

Halimatun Sa'adiah said...Reply To This Comment

get well soon akak!

deno said...Reply To This Comment

take care akak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...