Wednesday, July 11, 2012

Biskut Marie?


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Tadi jalan ke laman kak ieda dan nampak dia beli kek batik. Wahh sedapnye. Kek batik jawa tu kegemaran LM sejak darjah satu tau. Lama sungguh tak buat. Apa lagi terus teringat stok biskut marie dah 3 minggu dalam kabinet tu.


Sebab kesian kan biskut tu, dan ikutkan pujukan tekak yang ngidam lama dah ni LM pergi la ke dapaur jap godek kek ni. Tengok rara pun dah buat hari tu. Wahh makin menggila la tekak bila kak ieda tayang pulak hari ni.


Dah siap pun...buat ikut arahan tekak je. Janji sodap. Jap lagi beku boleh potong. Kalau demam tapi mood baik semua kuih boleh jadi. Tu kat dapur dah rendam pulut tak tau apa akan jadi...pulut kuning?lopes? serimuka? tak tau lagi okey!



www.tips-fb.com

5 comments:

Ujie said...Reply To This Comment

antara kebaikan blogging ni..dpt naikkan semangat memasak bila tengok masakan org.

pertama kali saya buat piza pun sbb tengok kat blog kwn2 la..

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

rajin nya awk

kita xpernah pun buat kek batik

reyna ibrahim said...Reply To This Comment

Sedap ya kek batik

ieda said...Reply To This Comment

kekke berjaya mengoda LM lah nie yeee ... ;)
nanti tayang tau ...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kuih lopes.. aummm sedapnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...