Tuesday, July 3, 2012

Bubur Syafiq-Bubur Bilis



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah masih bernafas hari ni walau sangat rasa tak sihat. encik suami kata sebab saya tak bersenam sebab tu rasa sakit badan. Tak larat rasa nak bangun..huhu.


Okey takmo citer banyak tadi pagi-pagi dah buat bubur syafiq hero kecik ummi. LM buat bubur bilis saja untuk syafiq



Kejap je habis...tak boleh bagi banyak sangat sebab masih pagi ni. Makan suam-suam buat syafiq jenguk-jenguk lagi dalam mangkuk kosong. Nanti pukul 1 ummi bagi lagi ye sayang..


Buku atas riba...mata ke arah tv, mulut menganga...janji kenyang anakku. Takpe lah. Alhamdulillah ...dah kenyang terus nak tido semula. Ummi nak rest kejap bisa sangat rasa perut ni.



www.tips-fb.com

9 comments:

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Alalalaaaaa..cedapnyaaaa bubur nasik diaaa..aunti nak cikit, bule?hihi..

Betulla kan, makan sambil mata hadap tv betul2 menralit dan mengasyikkan. tau-tau dah kosong pinggan tu..ekekkeee

najihah sahami said...Reply To This Comment

waaa..bubur bilis??sedap tu kak..hehe.jeles ngn baby syafiq

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

tetiba tringin nk makan bubur jugak huhuhuhuhu

Faizul Osman said...Reply To This Comment

hebat syafiq... buat bnyk kerja dalam 1 masa... membaca, tgok tv dan makan... power nye...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/

Izzati Tatie said...Reply To This Comment

sian akak tak sihat..besenam tu penting tau.sbb dpt kuarkan peluh..apepun smoga cepat sihat ye kak.slmat berehat :)

izz iizza said...Reply To This Comment

klau sakit lepas bersenam tu bermakna otot terkejut tu..:)

teringat dulu nak buat bubur nasi untuk anak x jadi ..cammana nak jadi..duk kasi mendidih jer sampai air kering...rasa-rasa x lembut-lembut juga nasi tu..sudahnya bagi nestum jer...:)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

sorfina pun dah makan bubur...makan bubur..nak tido nak jugak susu..pastu tido lama....perut kenyang kan...

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

lala pun sama kak.. makan wajib depan Tv baru abis. Tp lala saya bagi makan tghari dgn petang @ mlm. 2 kali 1 hari jer.. dia makan memang abis 1 mangkuk baby tu.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

bestnya jadi baby mkan semua bersuap.. xyah letih2 cedok masuk mlut.. hihihi :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...