Sunday, July 1, 2012

Ke IJN Lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni kami ke IJN lagi. Jadual hari ni sangat padat. Semalam datang lawat pak sedara hubby lupa bawa kurma ajwa( kurma nabi) dengan air zamzam. Pagi tadi nak isi air botol takda kena beli air mineral 3 botol dan pula sebab nak botolnya. Lewat gerak sebab bekpes dulu dan sampai IJN pukul 12.00. Waktu melawat pukul 12.30... Layan budak ni kat bawah sementara hubby siap melawat.

Nak beli puting susu syafiq, nak beli seluar syafiq, nak beli barang dapur, stok lauk dan macam - macam lagi. Banyaknya urusan sampai tak boleh fikir dah ni. Semalam sampai rumah jam 8 malam hari ni tak tau lah boleh settle jam berapa. Siapa kata hujung minggu tak letih? Lagi busy kot?
www.tips-fb.com

7 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Selamat berhujung minggu LM!!

AbgferOz said...Reply To This Comment

errr.. baju utk feroz tada ke ? heeee

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

hujung mggu y bz bg akk

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Buat rine juga dear

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Takdop

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Betul tu dik

deno said...Reply To This Comment

hujung minggu deno kdg2 busy gak.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...