Thursday, July 12, 2012

Kek Batik Jawa LM-Versi Lapis



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Keadaan diri sangat tak teruk. Semalaman tak tido akibat batuk teruk sampai sakit dada. Moga Allah kuatkan saya hadapi kesakitan demam kali ini dengan tabah.


Nak tunjuk sikit kek batik orang demam akibat tergoda dengan kek batik kak ieda semalam...



Comot...akibat demam otak celaru lupa alas plastik, susah lak nak potong takda plastik.


Tak pernah buat versi lapis....saja nak cuba. Alhamdulillah tekak orang mengidam ni dah reda dapat makan kek batik kegemaran. 

p/s: nak sambung rehat. ampun maaf atas salah silap. sangat tak larat.


www.tips-fb.com

25 comments:

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

fuyoooo...hehehehehe.....sedap2..

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kak... dah try buh jus limau nipis dlm kicap pastu telan?

Cikpuan rara said...Reply To This Comment

aik cane leh cantik je cm tu kak.

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

awak demam2 pun sempat lagi kan buat kek batik jawa....

nak skit nampak mcm sedap je

eh ubat jangan lupa makan...take care

eiela said...Reply To This Comment

saya dah jarang buat kek batik, 3x buat tak berapa cantik sgt keknya. tapi rasanya ada.

ros_reeza said...Reply To This Comment

moga akak cepat sembuh yer :)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

sempat lagi tu dalam demam2 ..take care yek

Mooniqueen said...Reply To This Comment

Aduhhh sedapnya LM... MQ pun suka kek batik tp malas nak buat...

diana said...Reply To This Comment

sejak mgandung ni saya suka makan benda manis2 ni..
tapi malas nak buat..nak suruh orang lain buat je..hahahah

CheNamNam said...Reply To This Comment

semoga cepat sihat seperti selalu..dan bila sihat nanti leh buat kek lapis dengan lebih hebat lagikkk kan...:P

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

cantik la kek batik LM..menyelerakan

semoga cepat sembuh ye LM!!

deno said...Reply To This Comment

kak LM pandai masak la... untung anak2 dan suami :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Sedapp

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Err takut x tertelan

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Susun selapis2

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tq awak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Rasa tu ada ok la

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Tq dear.. Amin

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Sbb tekak meragam

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

MQ pun suka ye? Wah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Samalah kita... Meh share

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Lama x wat kel sarawak, mereka pun dah reda bab melapis ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Comot gak ni rine, lupa alas plastik. Tq rine. Amin

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

sedapnya ,nak sikit.........

izz iizza said...Reply To This Comment

sungguh menggoda kek tu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...