Friday, July 27, 2012

Kena Masak Tu Yang Malas

Assalamualaikum semua, dah seminggu pun kita berpuasa. Semalam berbuka di luar, balik letih buat itu ini pastu zzzz

Bila tak masak untuk berbuka semalam pagi ni kena masak la untuk sahur. Biasanya LM lebihkan lauk semalam untuk sahur, ye la syafiq asik menyusu malam memang tak tido lena buat mata ni susah nak celik time sahur.

Set jam baik punya pukul 4.00 pagi, tapi pukul 5.00 pun tak boleh bangun. Hubby gerak boleh je LM jawab malas la... Hahaha. Syafiq dah mula 'marhaban'. Laju je LM bangun masak. Ikan masak kicap je. Tq encik laling tolong basuh kan pinggan yang kat sink tu tadi... Huhu

Tu kan? Berbuka kat luar best la, time esoknya kena masak pagi- pagi tu yang malas tu. kalau takda baby takpe, selamat syafiq sambung tido tau! Kalau dia bantu sama tadi, pitam ummi.
www.tips-fb.com

2 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

susa la ank kecik ade kak hehe

Peri PiA said...Reply To This Comment

ngantok2 hihi,untung suami rajin tlg ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...