Wednesday, July 4, 2012

Kisah Cheese Cake Dan Pizza



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Kebetulan sekarang ni tekak mengada asik nak ciskek je. Teruk kan? hari tu cari dah habis..pastu gi jalan kat jusco ada jumpa. Tanya kat encik laling...halal ke tu? eh lalal lah, orang melayu buat tu katanya. Dia tak makan ciskek...saya rasa cam malas nak beli sebab mahal  nanti tak habis rasa cam membazir je. Pastu dia angkut gak sebuku tu..kejap je habis dalam masa 3 hari.


Lepas tu malam tadi  ni sibuk nak ke pizza...saya masak nasi sikit je lawankan gulai ayam ngan rebung kelmarin untuk laling makan. Malam lepas isya' dan lepas dia bayar duit ngaji anak terus la kami keluar cari pizza pukul 9 lebih tu. Lepas order laju je laling tinggal kan meja...entah hilang ke mana. La...dah lama balik baru saya perasan ada roti kentang, ciskek dan ada tat telur....ternganga mulut, sebab semuanya kegemaran saya! dan encik laling tak minat pun benda ni...hihi. suka, terharu tergamam!


626315hz5dm8uasb Gambar Animasi Bergerak : Love + Heart + Cinta : Animated

tengkiu abang...menggebulah badan tuan puteri abang ni asik ciskek je ek?ahaha...suka! rasa cam nak tepek durian je atas ciskek ni biar rasa cam ciskek CMG...aci tak?





www.tips-fb.com

7 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

sedapnya cheese cake...saya pun suka, tp skrg ni kwl skit mcm benda manis, xnak berat naik byk sgt..

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

kita gengggg hhahhaha

MyMy said...Reply To This Comment

auwww..
sweet nya kak LM and husband.. ehehe
tetiba jak favret food depan mata kak LM hehehe

Iza Teratak Usang said...Reply To This Comment

Assalam.
Sejak dh tau buat cheese cake,saya asyik buat je,bahan pun dh ada.memang sedap.

deno said...Reply To This Comment

nyum2... cake! deno duka kek! untung akak dapat mkn kek! :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

erkk tepek durian? trus rasa x jadi nk terliur... huhu

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

cheese cake??hihi...
xpe..akk comey je.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...