Wednesday, July 4, 2012

Makan Di Rumah

Assalamualaikum
Qila sedang minum air soya yang dia bawa dari sekolah tadi. Balik tadi dah makan epal dan coklat dan sekarang dia menghabiskan air dia pula.

Kelakar la pula sambil dia cucuk straw dia cakap makan di rumah... Makan di rumah. Dari buka plastik sampai cucuk straw tak putus- putus dia ulang cakap makan di rumah.

Patuhnya dia arahan cikgu. Pasti cikgu pesan makan di rumah pada mereka tadi sampai budak tu hafal dan sebut berkali- kali.

P/s:agaknya kalau kita yang dewasa ni faham cakap sekali bagus kan?
www.tips-fb.com

8 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Bagus Qila dengar cakap cikgu dia... dh msk sek men nati tak ramai dh yg bersikap camni..

Zulkbo zulkboCom said...Reply To This Comment

Salam..
masih siang ke di sana
dah dekat 12 tengah malam
di sini ?

Yaya Azura aka Naz Azra said...Reply To This Comment

budak-budak macam tu la..cakap cikgu senang je nak patuh..cakap kita ada je yg di bantahnya..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Budak kecik mmg patuh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Saya pun di malaysia

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

Cikgu idola mereka

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Alhamdulilah dengar kata... hihi

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

comey la qila nih..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...