Tuesday, July 3, 2012

Mangga Muda



Assalamualaikum...


Dah seminggu LM duk belek buah mangga kat pokok depan rumah. Kira berapa biji dok congak rogi ke tak kalau ambil makan muda..hahaha, hinanye lah kan? Pastu snap gambar, pastu petangnya tunjuk kat encik laling kata tekak nakkkk sangat makan mangga muda tu.


Mengadanye lah kan? nak makan ambik je la, ni tak snap gambar, ngadu kat suami. Ha...hari ni baru larat nak gi petik.



Sedap dan rangup...awin tumpang makan kat fb je..hahaha. Eh awin ada apa-apa ke makan mangga muda ni? 

p/s: kenapa pengantin baru tak makan mangga pengantin lama lak yang sibuk mencari mangga muda ni? kuang kuang kuang!


www.tips-fb.com

7 comments:

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

saya pown gemar makan mangga muda cam ni lebih ngan kuah rojak buah tu.. x kira lah ngidam ke tidak.. mmeg hantu mkn benda2 cam ni hehe

kiera'sakura said...Reply To This Comment

sedapnya kak.. klu dpt cicah garam pn sedap.. huhu

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Opsss..ada makna ke ni..?heheeee..

Sedap laa kuah itam tu dik miza..mana beli..?

Ema said...Reply To This Comment

kecur air liur......

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

hahahahahhaa....belom adoooooo....semalam ada gak makan mangga...tapi masam yg amattttttt... makan skeping dua, pastu buang, kicap ngn gula byk lagi dlm mngkuk...duk tercongok dlm peti ais tu...hehehhe

-Sara- said...Reply To This Comment

tetibe kita kecur liur tgk pelam muda tu..aissyy

izz iizza said...Reply To This Comment

sedap tu..terliur terus tengok siap ada cicah..alahaii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...