Saturday, July 28, 2012

Menu Ringkas

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dah balik terawih? Menu apa berbuka tadi ye? LM masak menu ringkas je hari ni. Malas nak fikir banyak dah, masak laksa penang je tadi.

Kebetulan ada tauhu encik laling beli LM buat tauhu sumbat juga,air oren ... Perghh kenyang. Buat agar- agar roti sikit dan agar- agar nata de coco juga sikit. Bukan nak makan benda susah pun, janji ada hidangan mereka tak memilih, alhamdulillah setakat ni masak apa pun tak dirungut oleh mereka, mudah nye, alhamdulillah.

P/s: ustazah kata masaklah kerana Allah, bkn kerana suami atau kerana anak- anak.
www.tips-fb.com

4 comments:

izz iizza said...Reply To This Comment

sedap tu laksa penang..melepas la sy bulan puasa ni nk makan laksa..perut x mengizinkan..gastrikk..

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

betulkan? beberapa hari puasa dh mula pening fikir apa makanan yang nak disediakan..

maya amir said...Reply To This Comment

agar2 nata de cocoa..perghh! sedap tu time bulan2 pose ni..:)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kalau lah kita berjiran kak.. kihkihkih :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...