Wednesday, July 18, 2012

Novel Persis Puteri

Persis Puteri
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dah lunch? LM belum lagi. Nak review sikit pasal novel ni. Kebetulan malam tadi shopping barang maisarah sempat la sambar 2 biji novel. Salah satunya novel ni. Nampak menarik jalan ceritanya. Lain dari yang lain,menarik kerana ikatan hati yang kukuh amat mendalam dalam cerita ni. Harga murah baru RM18.00 dan jalan cerita tak berbelit-belit. Mudah difahami LM rasa bagi menggemar novel tak rugi kalian sambar novel ni. 

p/s:mood membaca sedang menggila semula.



www.tips-fb.com

11 comments:

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

rara pon dh lama x bli novel.nk bli lah balik nt.

eiela said...Reply To This Comment

dah lama tak baca novel. jarang sangat beli novel nih selalu pinjam je.

amengs88 said...Reply To This Comment

psstttt... kalau lelaki baca novel salah ke?? hehehe

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

tetiba rasa nk g bli novel pulak..hehee

Semut Senyum said...Reply To This Comment

Persis puteri... boleh jugak cari satu ni... =)

Suhana Shuib said...Reply To This Comment

Su dah baca buku ni..mmg best..x rugi beli..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...Reply To This Comment

assalamualaikum sis. =)
wah..dah start baca novel ya.best2.

ieda said...Reply To This Comment

aloor akk x baca novel .. x suke huhuh

azwa amani said...Reply To This Comment

lama dah x bca novel..
bece review ni mcm menarik je.. :) insyaAllah akan menyambar buku ni.. heeee

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

wah, rajin betul baca novel... elok ni, bg contoh amalan membaca utk anak2..

diana said...Reply To This Comment

suka novel cinta..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...