Thursday, July 26, 2012

Potong Rambut

Assalamualaikum semua

Dah masak? Perang ni sakit sangat kepala tak larat nak masak. Berdenyut sangat, makan luar je kot. Lagi pun esok hari tettt

Baru ni tadi mandikan qila, dia bangun rido mengamuk terus mandikan dia, eh lepas mandi baru ingat nak gunting rambut dia yang depan tu.. Trim sket je. Tak sempat apa baby syafiq asik kacau je, terus capai kepala dia nak gunting rambut dia yang melentik tu.

Rupanya dia tak bagi gunting rambut dia. Dia tarik rambut dia tak bagi ummi pegang. Lorhh.. Dari jadi serupa abu bakar elah baik ummi stop. Syafiq lagi laju siap rebut gunting dari tangan ummi.

Akhirnya rambut bersepah hall...
www.tips-fb.com

2 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Hehe..chomel jek..

-Sara- said...Reply To This Comment

aah..betol..masak pagi2 tu mmg mls..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...