Monday, July 23, 2012

Puasa Hari Ke-3


Assalamualaikum semua
Puasa hari ke 3 adalah hari pertama LM sediakan juadah berbuka untuk mereka semua. Ye la..kan saya balik kampung dua hari lepas. Apa menu? huk huk...tak tau lagi. Ada ikan merah tak tau nak masak apa. Simple-simple sudah, janji sedap kan? 


p/s:bazar ramadhan ? kat mana bazar ramadhan kat sini? miss pija plis bg info yang. owh tadi nampak pija lepas balik hantar budak sekolah tapi tak sempat tanya apa-apa sebab syafiq tido dalam kereta.


Apa menu korang? masaklah kerana Allah, moga Allah beri 1001 ganjaran pahala buat kita, insyaAllah.







www.tips-fb.com

6 comments:

ros_reeza said...Reply To This Comment

ye, kalau kita masak dengan ikhlas, dapat pahala + bertambah2 sedap :)

kakchik@ella said...Reply To This Comment

KC nk masak kari kepala ikan salmon, ayam goreng kunyit. tu je.

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

salam yang...

org pun tak pernah layan bzar area SK nih...tp biasenye kat serdang..equine mmg ade...

anamizu kaito said...Reply To This Comment

sonoknye dah ade anak2 + hasben.. bleh msk utk dorang kan Umi..hehe



Slm ramadhan buat Umi skeluarge :)






Luv,
cik ana

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Blm ada menu..if smpt blk sek bt meehun jek..huhu

deno said...Reply To This Comment

hmm... rasa mcm nak mkn ayam msk merah la.. hihik... hari ni tak sahur... bdn lemah semacam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...