Saturday, July 14, 2012

Sayangi Diri




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

-Sayangi diri kita baru kita mampu sayangi diri orang lain. 

-Sayangi diri kita untuk orang yang kita sayang akan rasa tenang dan tidak susah hati.

-Sayangi diri kita agar kita sentiasa dapat menggembirakan insan lain terutama insan yang sayang kita

-Sayangi diri kita agar kita dapat melahirkan rasa sayang kita pada mereka semua.

-Sayangi diri kita agar hari yang kita lalui indah dan ceria.

p/s1: jika kita sendiri tak sayang diri kita bagaimana kita nak sayang orang lain? 

p/s2: i love u more than that...pergh pergh pergh...ada yg nak muntah?

p/s3: jangan risau...saya akan jaga diri elok-elok sebab saya tau awak percaya saya akan jaga diri saya seeloknya. Saya sentiasa berhati-hati sebab tu awak senang hati tak risau pasal saya kan? ehehe....

eh hati bunga-bunga....cam rasa nak terbang ke langit. Nak terbang camne sedangkan nak menapak pun tak larat.huhuhu.

tq bonda, sibuk bonda call dan msj sebab risau anaknda pandu kuda baru hari ni...i lap u bonda. lap u ketat2. Bonda tau macam mana kecik, kecut dan berserabutnya anak dia hari ni kot? tqqq bonda. Camlah bonda baca blog saya ek..huhu.

rindu lak kat shida hari ni..huhu.


www.tips-fb.com

6 comments:

Encik Zaharin said...Reply To This Comment

memang betul,kena sayang diri sendiri baru boleh sayang org lain,

QweensheesZ said...Reply To This Comment

tehee!betol!kiterr msti syg diri sendri dulu b4 sygkn org len..yg list pertama tu,teringat pulak pesanan boboy kiterr...huhu
http://myhuhuhabuu.blogspot.com

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

rindu kt kak shida juge....huhuhu...kat akak pun...kat kak ayu pun.... :((

tapi sume mcm bz aje

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

saya syg jiran saye:-)

MyMy said...Reply To This Comment

pandu kuda?
pandu kereta erk? hehe
sayang kak LM jugaa :)

izz iizza said...Reply To This Comment

apa-apa sayangi lah diri sendiri dulu ya..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...