Tuesday, July 24, 2012

Syafiq Dah Besar


Alhamdulillah syafiq dah besar. Seronok tengok perkembangan dia.



Sabtu hari tu balik rumah segamat. Lepas berbuka kat rumah bonda baru balik rumah kami. Tup-tup dia jumpa basikal aqilah terus naik. Wahh macam dah besar je adik ni.

Kaki tu macam naik motor je..haha. Biar meragam camne pun anak ummi sorang ni tapi syukurlah sempat masak dan urus semuanya. Kalau tak.....berbuka dengan air kosong je lah jawabnya.


www.tips-fb.com

7 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kalau tengok macam dah boleh berlari dah gaya dia kan:)

Suhana Shuib said...Reply To This Comment

comeinya bunny biru tu..go..go..shafiq!!

amengs88 said...Reply To This Comment

hahaha macam naik motor erk... muka cam tak puas hati je tu nape??? basikal tak gerak ke??

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

wah.. dh setahun la kan syafiq. sy masak tggu hubby blk dulu. lala x meragam tp buas. panjat sana sini.. tak boleh nak buat apa kalau dia x tido.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

sekejap je dah besar ek.. tak sabar nak tggu yg dalam perut ni keluar jugak..hehehe

kiera'sakura said...Reply To This Comment

semoga cpt berjalan dek syafiq.. :D

Sally Yatiey said...Reply To This Comment

Comelnyaaaa :D hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...