Tuesday, July 10, 2012

Tido Dah



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah baru balik dari hantar anak-anak sekolah kebangsaan. Letih, panas..huhu. Tak lupa syukurlah pergi naik kereta beraircond dan tak perlu susah-susah naik basikal atau motorsikal berpanas kan? syukur...


Balik je terus bagi Shyafiq makan bubur dan bagi qila makan laksam yang hubby siap belikan pagi tadi. Dia tau permaisuri ni sakit, tak perlu masak katanya. Nasi dagang pun ada sebungkus lagi ni. 



Dah tido pun....habis susu je terus lena. alhamdulillah, bukan susah sangat pun nak jaga syafiq ni. Cuma dia tak suka nak tido sangat asik nak berlatih berdiri je...

p/s: Gusi syafiq bengkak sangat nak keluar gigi. sian tengok dia. Mesti sakit kan?

www.tips-fb.com

4 comments:

Asyifa Mustaffa said...Reply To This Comment

gebusnya tgn dia...pipi dia...gerammmm.....grrrrr !!!!

Izan Ishak said...Reply To This Comment

pandainya syafiq tido tutup muka tu. sian dia nak tumbuh gigi ye.

kiera'sakura said...Reply To This Comment

klu dpt kaki nt jenuh nk kejar die..hihi

izz iizza said...Reply To This Comment

nape tuutp mata tu...cm tahu-tahu jer mama nk tangkap gambar yer..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...