Sunday, July 29, 2012

Untuk Moreh Je Pun

Assalamualaikum
Tadi blur tak tau nak buat kuih apa untuk jemaah masjid. Berdiskusi dengan encik laling dia kata wat kaswi dah le.

Lepas merempit berdua tadi dia beli barang dan LM mula mengukus. 3 loyang LM buat,seloyang tu utk kami dan bagi jiran sikit. Lain tu untuk moreh. Moreh rupanya, ingat iftar, kalau iftar plan nak goreng mee.

Moreh je pun, ringan- ringan sudah la kan. Bulan puasa ni sebab ada anak puang puasa meriah pula rumah ni, hampir tiap hari LM buat kuih. Kalau letih je tak buat. Budak ni suka makan ummi pun suka buat. Tapi ummi tak larat nak makan, minum air je dah bergelen camne nak makan?

P/s: korang biasa moreh ye? LM makan masa berbuka je, tak biasa mkn lwt mlm.
www.tips-fb.com

7 comments:

Peri PiA said...Reply To This Comment

biasa juge,tp kat rumah hihihi

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

kami moreh kat rumah...hehehee

diana said...Reply To This Comment

kenapa la saya ni tak rajin macam Lm ye??
dulu Lm masa mengandung pun rajin kan??ni sah2 memang baka rajin nih..ekekekek

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ooohhh pastu byk jugak akk buat pon

siMpLY nana said...Reply To This Comment

Ermmm dapnya kuih kaswi...

kiera'sakura said...Reply To This Comment

boleh tahan byk akak masak tuk bebudak tue pun... depa mkn xpe, klu family kira time bulan pose nie xblh msak bebanyak nt x abis.. huhuhu

Miss PIJAOSIX said...Reply To This Comment

Salam miza....

Sedap je kuih awak tu....heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...