Thursday, August 16, 2012

Baby Bayam






Assalualaikum semua.
Sekarang ni saya kerap beli barang di pasraya saja. Mudah, ikan ayam dan barang kering semua ada sana. Ikan pun banyak yang segar. Haritu jumpa baby bayam laju je ambik.

Sejak mengandungkan aqila memang suka makan baby bayam ni, manis dan lembut. Di pasar borong susah pula nak jumpa. Tapi saya selalu jumpa baby bayam hijau, takda pula baby bayam merah dijual.

Makan sayur baby- baby ni sedap sikit. Ye la nak pancing tekak supaya makan sayur kenalah cari yang fresh, lembut dan menepati citarasa. Korang suka baby bayam gak ke?
www.tips-fb.com

5 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

lala suka makan bayam..

diana said...Reply To This Comment

saya dah jemu dengan bayam.lagi2 bayam merah .sejak kurang darah ni suami asyik beli bayam.nak tak nak kena telan jugak...saya nak kangkung.suami kata tak bagus nanti sejuk pulak.dah la selalu kejang2 kaki...dah ada doktor dalam rumah nih..hahah

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Sedapnya bayam...

izz iizza said...Reply To This Comment

rasanya x sama ker ngan sayur bayam yg biasa tu..rasa cam pernah makan tapi x ingat rasanya camner..:)

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Akak mmg suka bayam ijo ni, nak2 yg baby... Yg merah x lalu... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...