Tuesday, August 7, 2012

Bau Mulut Baby


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sejak dari dulu sampai la sekarang syafiq dah umur setahun sukanya LM cium bau mulut dia...hihi. Kadang-kadang suruh nganga takmo LM mula menyakat bagi dia nanges baru leh hidu bau mulut dia. Nakalnye ummi dia..huhu.

Mulut baby memang baunya sedap, cuba mulut kita...ehehe. Kumur 14 kali sebelum nak berdepan dengan terchenta...haha. Tapi kan..sejak gigi dia banyak ni mau mulut dia cam tak kuat lagi la...huhu. Kena cari pengganti ni. Ada sesiapa nak bagi LM baby tak? sukanya bau mulut baby. Agak-agak mulut orang dewasa yang lapang takda gigi bau dia cam mulut syafiq tak? hihihi

p/s: tetiba rindu pada arwah moyang, dah 9 tahun dia meninggal. alfatihah moga rohnya aman di sana.


www.tips-fb.com

5 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...Reply To This Comment

betul tu kak.. bau mulut baby best je rasa. tp apsal la lala xde gigi lagi smpai skrg. bila la gigi dia nak tumbuh agaknya.

azwa amani said...Reply To This Comment

mulut faqih qaid pun wangi jugak... huhuhuhu..

Al-Fatihah buat moyang sis..

qasehraihan said...Reply To This Comment

baby ni segala2 sedapp..

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/dapat-kad-raya-daripada-blogger-femes.html

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

Hahe KA pown suka bau mulut baby ni!

kiera'sakura said...Reply To This Comment

Al-Fatihah...

kira pun suka bau mlut baby kak... bau peluh diorang pun sedap.. bau muak je x sedap.. hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...