Sunday, August 5, 2012

Cuti Sakit

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Salam ahad buat semua. Tuan blog masih cuti sakit tak dapat nak meronda ke blog kalian. Cuti pegang senduk, cuti pegang vacum. Duk atas katil jangan turun- turun patutnya kata kak ayu.

Apa pun harapnya jika ada rezeki ia akan bertahan dan jika ia bukan rezeki saya ia akan cepat selesai dengan mudah. Kita hanya mampu berharap dan merancang Allah yang menentukan. Buruk atau baik terima saja dengan hari yang ikhlas. Berserah dan redha.
www.tips-fb.com

14 comments:

qasehraihan said...Reply To This Comment

Bykkan berehat kat lydia..

inahornaw said...Reply To This Comment

semoga sihat kak LM...saya pun demam ni....

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

semoga cpt smbuh ye LM..asik xsihat je..mgkin berisi kot..hehe

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...Reply To This Comment

Assalamualaikum sis.take care tau.bykkn rehat.insyaAllah ada rezeki.ce tanya org2 tua, kot2 ada petua utk kuatkn rahim

azwa amani said...Reply To This Comment

cepat sembuh sis.. :)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

moga cepat sembuh kak.. hanya mampu mendoakan je ;(

Lelord said...Reply To This Comment

Insyaallah... Take care yanggg

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

akak mengandung ke?

iffah lmbat tau

deno said...Reply To This Comment

akak rehat kak

Wanzi said...Reply To This Comment

Semoga cepat sembuh dan tidak mudah berputus asa.

"Tawakal adalah kunci syurga, oleh itu raihlah ia dengan istiqamah dan perjuangan yang tidak pernah tamat tempohnya." Wasiat Iman Bukhari

bersama kak Es said...Reply To This Comment

Rehatlah dear..moga cepat sembuh.
Tak pe, ikut je flow yang Allah aturkan :)

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...selamat berehat yer...:)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

jaga diri yek

Peri PiA said...Reply To This Comment

InsyAllah LM,LM mcm mane sekarang?rehat ye

LM tabah pia tau,pia doakan yg terbaik utk LM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...