Thursday, August 16, 2012

Cuti Sekolah Bermula


Assalamualaikum semua. Cuti sekolah kan dah mula hari ni, meriah la rumah saya dengan 3 lagi anak-anak besar ni. Pagi tadi masa sahur encik laling bergurau dengan aqilah. 

"Cepat mandi qila, nak gi sekolah ni!"
Terus la lepas makan budak kecik tu mandi. La..pukul 5.30 pagi dia mandi? huhu..siannye. LM cakap la hari ni cuti. Dia macam tak percaya je. Sebab LM tak bagi dia baju sekolah dia sarung je baju lain dan cari tudung sendiri..



Bila ayahnya nak pergi kerja dia menangis la depan rumah sebab suruh hantar ke sekolah.  Dah la ayahnya dah lewat, hujan pulak tadi, alahai sayang...rajinnye kamu nak ke sekolah pulak? hehehe. Last-last LM ajak dia buat biskut raya, baru dia kata okey, bestnye!!

Macam-macam talatah anak-anak ni, rasa kelakar la pulak tengok sibuk nak ke sekolah, selalu tu menangis takmo pergi sekolah. Macam-macam!

www.tips-fb.com

5 comments:

deno said...Reply To This Comment

olo kesiannya... semngat nak g sekolah... :)

amengs88 said...Reply To This Comment

hahahaha kesian dia... Awal giler mandi.. Last last kene tinggal... Hahaha

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

semangat nak belajar tu kak..ahaha

Syat0za Zai said...Reply To This Comment

waahh, semangat nya nk pi skolah :D

izz iizza said...Reply To This Comment

ala siannya dia..teringat sekolah la tu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...