Wednesday, August 29, 2012

Hobi Baru-Main Air



Salam buat semua.
Syafiq dah dapat hobi baru sejak balik dari kampung ni. Kalau kat rumah mertua dia tak suka nak mandi lama-lama, puas LM kejar dia satu bilik air bila nak siram dia. Dia akan cakap dah! dah! suruh stop curah air. Risau dia jatuh sebab licin memang tak mandikan dia lama-lama kalau kat umah mertua. 

Tapi balik je rumah sini, dia dapat hobi baru main air. Lepas mandi berjam dia duduk dalam bilik air main air dan segala botol sabun. Letih menanti dia depan pintu bilik mandi tu...huhu. Kalau paksa dia keluar memang meronta-ronta dan meraung la jawabnya. Pukul 8 lebih dah nak mandi, nanti pukul 11 lebih nak mandi lagi, petang memang la mandi, belum kira malam lagi. 

Kuat main air dak syafiq ni sekarang. Tengok la bil air nanti, memang akan lebih dari biasalah tu...huhu.


www.tips-fb.com

18 comments:

~ yus ~ said...Reply To This Comment

hehe....Arif pun suka main air, tgh musim minat main air kot...

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

samalah anak bongsu KA kalau duk bilik air punyalah lama hehehe siap bernyanyi bagai!

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...dah mula suka bermain air la tu kan...:)

Peri PiA said...Reply To This Comment

seronok,cume kena xtra hati2 ye LM syg :)

Sunah Sakura said...Reply To This Comment

tu dia..saya harap mulan pun suka main air..ehhhh..hahahaha

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

hati2 je lah ye.huhu..risau licin

Citarasa Rinduan said...Reply To This Comment

dulu umai pun takut air. masa umur 2thn smpai kini. dia jd pengemar aktif

pi pantai tak masuk air tak sah. hehehee

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ayin pon

tapi tepuk2 air

kalau die kene jirus terus xjadi main air haha

kiera'sakura said...Reply To This Comment

skang kan musim ujan tak sejuk ke main air tue syafiq oihhh achik kira nie nak mandi pun berkira2 nak pijak lantai bilik air tue hahahaha

izz iizza said...Reply To This Comment

kecut la tangan camni..hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@~ yus ~bersedialah nk byr bil air..ehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Kesuma Angsanakan? grr

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@maszullwaalaikummussalam.bahaya..siap oancut2 air lg

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Peri PiAtu la psl..x jd kerja dop ngadap dia

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Citarasa Rinduanleh geng ngan umairah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahmanja je tepuk2 air

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kiera'sakurakiera takut mandi..yeay

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@izz iizzabkn kecut je..biru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...