Wednesday, August 29, 2012

Jangan Jolok..Kan Dah Kena!


Salam buat semua...

Jap tadi ada orang pm ajak beli produk yang dia jual. Dia ajak LM makan alpha lipid untuk kurus dan sihat. Wah nampak mulia kan orang ni? minat berniaga dan sangat aktif mencari sasaran. Dah la ko tak kenal aku, tak friend pun kat fb rajin lak ko pm aku ek?

Sedap punya ayat kurus dan sihat...ekeke. Pagi-pagi moody, lapar, banyak kerja!  Ko suruh aku makan produk untuk kurus. Ko tengok aku gemuks ke dik oi? Kenal pun tak? Sejak gugur hari tu aku makin menyusut. Suami pun dah bising, pakai baju pun besar-besar nak cover badan makin kering ni. Pastu ada pulak orang nak promote produk kurus...memang angin satu badan.

Satu lagi kan, saya ni kalau nak beli barang, tengok orang yang jualnya. Kalau jual produk kecantikan nak juga tengok orang jual tu kulitnya lawa, halus dan gebu. Baru yakin produk dia okey. Kalau kulit saya yang tak mulus lagi cantik dari dia, memang sah la tak beli. Kalau dia jual produk nak kurus tapi dia tak kurus bai bai le..memang tak beli sebab dia sendiri tak mampu meyakinkan saya, camne saya nak yakin produk tu bagus. Biasanya camtu lah saya bila orang nak jual itu ini. Dompet saya sempit...so kena pandai la kalau nak jual apa-apa tu eh.

Eh apasal angin nih? ehehe..ntah. Geram je, tak suka gangguan camni. Tu je..



www.tips-fb.com

14 comments:

GreenJade said...Reply To This Comment

oh sis pun kena ya..saya 2-3 hari lepas..dia tak nmpk ke sy tgh membuyung memboyot nk beranak..lg suruh try alpa lipid dia tu..sama lah kes..kenal sy pun idak...

macam2 org meniaga ni kan sis..sabo jer ler...

sis..try le mkn minyak ikan..kut2 le boleh ada selera sikit..take care yeah

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

xske org niaga

naik rimas bace tiap hari

testimoni dan blah3

kiera'sakura said...Reply To This Comment

kadang rasa menyampah sebab kena tag dengan produk2 depa

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia....gitu la caranya org berniaga nak promosikan barang2 die...:)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

samalah kita !

izz iizza said...Reply To This Comment

angin kus-kus dah dtg..hihi

ieda said...Reply To This Comment

x perlah dikk ..

tapi kalau promote brg kecantikan , wajah promoter selalu memang cantik2 kan ;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@GreenJadennt besar bgi johan lak sis ni..hahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Iffah Afeefahtau takpe..hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@kiera'sakurasamalah..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@maszullwaalaikummussalam..tu la.geram la.x kena cara

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@Kesuma Angsanakans?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@izz iizzaklu bkn angun kus kus..rempah kus kus..ahahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...Reply To This Comment

@iedaklu jual kat fb tgk tak la lawa mana kak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...