Thursday, August 16, 2012

Jom Buat Biskut


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni anak-anak dah mula cuti sekolah. Ummi pun rasa sihat sikit, maka kami buat biskut tadi secara maraton..haha.


Kalau buat biskut perlulah ada Tart nenas. Kuih kegemaran saya...yeay!


Biskut bentuk bintang ni biskut oat, sebab malas nak mengentel maka kami buat bentuk bintang saja, cepat dan ringkas. Sebenarnya takda mood nak buat biskut,  tapi anak-anak sibuk nak main maka layankan saja sambil duduk di meja makan mencanai.

Resepi nanti kita share ye. Syafiq sibuk nak bantu menaip...huhu



www.tips-fb.com

10 comments:

Ibu Ilyanie(s) said...Reply To This Comment

sedapnya tgk biskut2 tu... :D

p/s: jemput ke blog and folo me... puterihannan.blogspot.com 'wink2'

aku eryati said...Reply To This Comment

harumnya biskut tat nenas d belog ni

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia..wah!! seronoknya buat kuih raya nampak sedap jer...;)

Mieya Atiera said...Reply To This Comment

Wah, nak satu buat berbuka nanti. hihi

kiera'sakura said...Reply To This Comment

selamat hari raya kak.. maaf zahir batin :) jaga kesihatan ok

ieda said...Reply To This Comment

wahh cantiknyaaa tart LM nie
menarik tau
gebu semacam aje ;))

deno said...Reply To This Comment

wah bestnye!!! tahun ni ma deno buat kuih tunjuk2 je,,, hehe :)

izz iizza said...Reply To This Comment

rajinnya buat sendiri..sy tunjuk2 jer..nak buat memang x pandai..:)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

selamat hari raya ye awk

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Akak x reti buat tart, hukk...

Akak wat oat bulat jep, yg bintang ni mcm cun jek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...