Monday, August 27, 2012

Klinik Gigi


Salam buat semua.
Tanya encik laling ada projek apa malam ni? Dia kata ada mesyuarat pasal orang nak kawen ntah apa.

Sentap sejam, plan nak beraya umah sepupu sah- sah tak tertunai. Plan nak cabut gigi maisarah dan azhad, nak beli botol susu syafiq, cari berus gigi baru syafiq. Sentap la konon....

Sampai je mereka terus masuk. Doktor yang sangat peramah dan baik. Peramah sungguh.. Terharu lak. Budak kecik berdua tu main sampai takmo balik. Seronoknye mereka?



Gigi azhad tu sebatang dia dah cabut sendiri sebelum raya, sebatang yang cabut tadi goyang lama tapi masih kuat akar dia. Doktor risau dia sakit, nak tunggu gigi belakang dah bak separuh, saya suruh cabut gak.

Maisarah tu ayah dia nak cabut malam tadi tapi qila tak bagi sampai terjerit- jerit macamlah dia yang sakit. Rupanya dah tumbuh gigi baru patutlah mula goyang. Dua orang RM50. Murah la klinik tu,selesa dan bagus, puji tak hengat. Eceh!

Pas cabut gigi gi shopping barang syafiq dan gi beli ayamas untuk budak ni. Ayahnya kelam kabut lak nak gi meeting. Busy nye encik laling... Sian.
www.tips-fb.com

5 comments:

Iffah Afeefah said...Reply To This Comment

ingt akk pegi sorng je td aish

sian encik suami tu

Peri PiA said...Reply To This Comment

doktor gigi,erk

ieda said...Reply To This Comment

sib baik mereka x meragam
DR pun baik .. siap ada mainan ..
mau budak2 tuu leka disitu ;)

kiera'sakura said...Reply To This Comment

murah la tue kak.. and mesti x sakit kan.. bagus la serve dia tue

maszull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia....pi klinik gigi yer nasib baik mereka x takut biasa nyer budak2 ni takut nak pi klinik gigi...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...